Bebeğim 2 aylık doğdugundan beri cok istahlı bebekti 1 haftadır memeyi cok zor alıyor sürekli aglıyor kesintisiz uyurdur geceleri sık uyanıyor kucagımda uyumak istiyor neden böyle oldu meme reddi yasayacagız diye cok korkuyorum ne yapacagımı bilemiyorum cok severek icerdi 😔