Fatos-7 devlet Hastanesi’nde hic bilmiyorum kimse yorum öneri yapmamış en azından özelde olsun derseniz fikir vermek için yazdım.meram akademi hastanesi Sevilay Erdoğan hep ona götürüyoruz çok memnunuz. Birde doğumumj medovada yaptım oğlum kuvezde kaldı orada rahmi örs ilgilendi çok iyi bir doktor ama prof pahalı olunca malesef oraya devam edemedik.birkereligine gidip önemli bir konu için gidecekseniz tercih edebilirsiniz