Hll40 canım sakın öyle düşünüp kendini üzme, benim kızım 40 günlükken meme reddi yaptı asla pes etmedim biberon da tutmadığı için mama vermedim sütümü sağıp kaşıkla verdim bazen, yanına uzanarak emzirmeye başladım zar zor tutuyordu, ve uyku sırasında emziriyordum, doktor iyice acıksın diyordu bazen aç olduğu halde bile tutmuyordu bende ağlıyordum artık, çok zor bir süreç ama inan ki geçiyor eğer sen kendine inanırsan yaparsın sen iyi ol bebekte iyi olsun strese girersen eğer bebek bunu hisseder daha çok huzursuz olur, sakin ol duşa gir bazen öyle emzir uyut uykuda ver, benim kızım abartısız 6 aya kadar böyle yaptı ve onun için bir yere gidince aşırı zorlanıyordum sonra bir bakıyorsun ki o günler geride kalmış bazen o zorluğu bile özlüyorum kızım şuan 15 aylık ve meme delisi ilerde nasıl bıraktırırım diye şimdiden vicdan yapıyorum :) inanın herşey geçiyor hemde çok hızlı bir şekilde, memeyi tutmasa dahi en azından elimden gelenini yaptım dersin hem her bebek anne sütü almıyor mama zehir değil dışarıya kulağını kapat kesinliklle, şimdiden Allah yardımcın olsun, umut hep vardır ❤️