Gzd3- Oğlunun ilk doğum gününde bütün gün ağlayan ben 🥹🥹 ben özellikle ilk doğum gününü güzel kutlamak istedim. Ortamı bize uyacak bir yer kiraladık, içerisi yalnızca bize aitti. Kapıda isteyen takılsın isteyen içerde otursun. Organizasyon ayarladım, atıştırmalık gün tabağı şeklinde ikramlıklar yapıp mekana verdim servisi vs onlar yaptı. Ben de hayatta evde uğraşamazdım. O yüzden dışarıda isteyen gelsin modunda bir doğum günü yaptım.