Busrgok şimdi yeni yeni anlıyorum ve son okuduğum şeylerden dolayı doğru olduğunu düşünüyorum kilo alabilmek için gerçekten mutlu olmak lazım e mutluluk için huzur olmalı stres yorgunluk uykusuzluk kaygı olmamalı ben neler denedim gece yatmadan patates kuşatması makarna falan dedim son zamanlarda takviye aldım ama nafile kilo aldırmak için iştah açıcı ilaçların da aşırı yan etkileri var deniliyor önerilmiyor velhasıl takviye alıp dengeli sağlıklı besleneceksin spor yapacaksın mutlu olacaksın uykunu alacaksın
Bir gün istediğim kiloya ulaşabilirsem post açıp herkese koçluk yapacağım 😅