ikibebebiranne_ evet kendim eşim evdeyken mesaj attım ben ilk bakınca görüldü oldu 🤣
Bende sildim uygulamayı öylesine bi bakayım dedim ama macera aramaya gerek yok kendimi suçlu hissettim 🤣
Sonuçta onun benim.mesajlarimi okumasını istemem ona da böyle bir şey yapmak istemedim 🤣
O yüzden son verdim mecaraya