gyyilmaz hayatımın en kötü dönemlerinden biriydi. Tedavi olmadan asla geçmiyor ve artarak ilerliyor. İlk gittiğim doktor alerjin var sen bulacaksın neye alerjin olduğumu dedi ve 1 aydan fazla uyuz gezdim. Bu arada hamileydim. Ve özel karışım bi krem hazırlattı doktor. Ve vazgeçebileceğiniz koyafetlerınızı giyin kokusu geçmez dedi. Öyle de oldu alezime varana kadar çöpe attım koku sindi içine resmen. Sirkeye mi yatırmadım çamaşır suyuna mı deterjana mı ne yaptıysam çıkmadı kokuları koltuklara örtüsüz asla oturmadık ilacın kokusu çok kötü. Çok geçmiş oldun çok kötü bi hastalık