Birsey danışmak istiyorum ..
Oğlum 3 ay 10 günlük bu zamana kadar gaz damlası kullanmadık alıştırmak istemedim bir şekilde idare etmeye çalıştım ama son 1 haftadır gaz sancımız akşam saat 9 dan sonra başlıyor ve bütün geceyi kapsıyor yani sancı falan değil ama hep ıkınıyor gaz yapmaya çalışıyor emiyor uyuyor bi an geri kalkıyor ayaklarını kendine çekerek ve ıkınarak . Emerkende göğüsümü çeke çeke emiyor resmen karın ağrısının o şekilde hıncını alıyor hissediyorum benim de canım yanıyor böyle ..
Kısacası geceleri rahat uyuması ve gazını kolay yapabilmesi için yan etkisi olmayan gaz damlaması öneriniz var mı ??