Kızlar merhaba,
kizim 6ay 23gunluk. Cocuk uyumuyor gece 1den önce bana zoru yok. :) Suan yatağında bana ceeee diye bağırıp gülüyor 🤣 son 15 gündür odasina alıştırdım. Hiçte zorlanmadık doğrusu oda geçişinde. Son 2 aydır yanımızdaki beşikte yatmayıp aramızda uyuyordu.
Odasini çok sevdi. Yatakta zıplıyor. Takla atıyor. Pervazlara tırmanıyor 🤣 ama gece 1e kadar oynuyor. Saat 10da uyuyan çocuk gitti gece kuşu geldi (odaya geçince kendini büyüdü sandı galiba)🤣 Ne yapacağım sasırdım 🤣
sonra gece 5te uyanıyor emip geri uykuya
sonra 7de uyanıyor. 10da zimba gibi ayakta.
Gun içinde de 3-4 kere 15 dakikalik kestirme yapıyoruz 🙈