Fadikfs bende cok kullandım bizi grintuss cocukalr icin olan öksürük surubu geçirdi ben sadece sabah aksam verdim oglen pekmez içine limon sıktım bol bol birde izledim bir akşam kafasını yastiktan aldım daha rahat uyudu.Serum fizyolojik ile hava verdim boğazı yumuşattım bal yiyebiliyorsa ara ara verin yumuşasın boğaz.Birde göğüse bir tülbent vs utuleyip yatmadan koyun oksurme şiddetini önlüyor hava sıcak tutarlar mı bilmiyorum ama ben bunlarla ozellikle o suru0la geçirdim çok şükür.Gecmis olsun 🧡🧡