bizim bir tane gaz damlamız var.Damlanın tadını seviyor. Kontrollü şekilde (1-2 damla) ondan veriyorum tutuyor. Emziğin kenarlarından da evony maskelerin iplerinden bağladık, sıkmayacak şekilde kafasına takıyoruz emziği, atamıyor, Allah affetsin 🙊 Önceye göre çok daha iyi emiyor bu kafaya bağlama olayı sayesinde. Benimki de şu an 8.hafta atağında.