19 aylık kızım son 1 aydır istediği olmadığında kendine bize yada esyalara vuruyor o an hiç birşey yoksa yere atıyor kendini ne yapmamı önerirsiniz evde de eşimde bende çok sakinizdir bağırış çağırş olmaz kavga dövüş asla tabiki ama ne yapmalıyım nasıl öğrendi cozemiyorum