Dün 8. Ay kontrolü için doktorumuza gittik. Muayene ücreti+aşı ücreti+ eczaneden demir takviyesi, ateş düşürücü falan 3000e yakın ödeme yaptım. Maması bezi derken gerçekten yaşamak çok zorlaştı.. Bebeğimi uyuttuğumda sadece alışveriş uygulamalarında ne nerde daha uygun diye bakmakla geçiyor.