Gokce45 Sütün dolup taşmasındansa kaliteli olması önemli. Ben tazyik sorunu yaşadım o dönemlerde. 200 cc sütüm varsa 120-130 u sulu süt idi.
Bebeğim sulu kısmı alır midesi dolar memeyi bırakırdı. Kilo alımı azdı. Ön sağım yapıyordum. Süt çoktu ama ben de çok zorlandım ilk aylar düzeni oturturken. Siz kalitesini artıracak şeyleri muhakkak tüketin sadece çaylara damlalara bel bağlamayın. Et, balık, ceviz, yeşillik, bakliyat, yumurta, yoğurt, kuruyemiş, hoşaf bunları tüketin. Haftada 2 kere mutlaka balık yemeye kalan günler her gün en az 1 öğün et veya tavuk tüketmeye çalışın. Emzirmek ilk başlar zor ama sonra çok çok kolaylaşıyor. Güle güle büyütün bebeğinizi