Hanimlar bwnim 3 bucuk ve 1 bucuk yasinda iki kizim var haliyle tek basima bi yere cikamiyorum en fazla markete gidiyorum buyuk kizim yola firlar falan diye neyse ehliyetim var artik arabayi kullanip gidip gelmek istiyorum kimseye minnet etmeden ama kucuk kizim araba da asla duran bi bebek degil cok cabuk sikiliyo agliyo bagiriyo uyumuyo araba da araba koltuguna oturttugumuz an ciglik kiyamet ben nasil kizimi araba da sakinlestirebilirim tecrubesi olan hanimlar bi tavsiye verir misiniz simdiden tesekkur ederim 🌸