yosunn Herkes özel hastanede doktor önermiş hiç yok mu devlette iyi bir çocuk doktoru özele gitmeye imkanım yok
Atlasinaannesii yosunn atatürk devlette begüm akdağa gitmiştim aylık kontrolleri için. Güler yüzlü ve ilgili bir doktordu. Her soruma cevap vermişti. Hastalık halinde yaklaşımı nedir bilemiyorum ama
Ebrugoktug Eğitim araştırma hastahanesinde Gül Kazancı Polat çok ilgili güler yüzlü bir doktor tavsiye ederim.