Elisa_mom7 Benim kuzenimde böyle oldu inşallah Rabbimin izniyle sürekli tutturmaya devam edin, yani sütünüz az bile gelse hatta gelmese de memenin kokusunu alsın aranızdaki bağ ten tene olunca inşallah sütünüz de çoğalır bebiş de belki daha çok tutmak ister. Tabi bunlar naçizane benim fikirlerim ve görüşlerim, sütünüz gelmez ise bende mi problem var diye düşünmeyin sizi incitmek istemem 🥹