Elisa_mom7 Senaysen lansinoh bende işe yaramamıştı ama gümüş kapak hemen fayda etmişti e bebekte uygun fiyatlısı var gümüş kapak öneririm yani
Bebegimm1 Senaysen kahverengi kısmını emzirirseniz göğsünüz yara olmaz eğer bebek ucunu emiyorsa beslenemez yara olur göğsünüz ve beslenme öncesi ılık suda yıkayın havalandırın
bal_cocuk Senaysen benim bebeğimde dilbağı olduğu için gögsümü tutamamıstı hep yara oldu ben ufak bi operasyon geçirdi bebeğim sonrasında ben de evicap e vitamini kullandım normalde icilen bir kapsül ama ben igne ile delip gögüs uclarıma sürdüm. Onun dısında lansinoh filan asla fayda etmedi. Zaten 3 gün de iyilesti sonrasında
izd Gümüş kapak, garmastan/lansinoh (veya ayva çekirdeğinden kendi kreminizi yapabilirsiniz bu ikisinden daha iyi veya daha kötü değil, resmen eşdeğer) ben en çok göğüs kalkanı dan memnun kaldım bir de tavsiye ederim .
izd Bir de meme ucu yaralarının temel sebebi emzirmedeki yanlışlıklardır derler acısız ve keyifli ve de uzun süren emzirmeler için benim şahsi tavsiyem emzirme danışmanlığıdır. Ama ben yine de özellikle ilk emzirme döneminde pek çok annenin başına geldiğini düğünüyorum yine de