Selviye Merhaba benim kızım 6. Ayına gircek ama prematüre yani aslında 4 aylık düzeltilmiş prematüre anneleri siz ne zaman başladınız
Ygmr11 Selviye yani her hangi birinin fikriyle değilde dr gözleminde kilosuna gelişimine göre yön verir sana zaten