Damlanurrr Kaderkaya32 hayır aksine çok büyük rahatlık oluyor sadece büyük alin ben öyle yaptım tiril tiril çok iyi oluyor
Gizmokzilla Kaderkaya32 benim oğlum 1 yaşında ben hep öyle tulum giydiriyorum yürüyor o da bir sıkıntı olmuyor görümcemin oğlu 22 aylık ona da almıştık onlar da bir sıkıntı yaşamadı gayet rahat giyiyor oğlu 🥲 biz civilden ve lcden almıştık 💘