Hilaltavuz 3 ay 20 günlük bebeğim kakasını kendi yapmıyor fitil verirsem yapıyor sonra yine aynı doktor şurup verdi 9 aylık olana kadar kullan dedi bana çok saçma geldi vermek istemiyorum tavsiyesi olan var mı?