sevilk bebek emdikçe süt gelecektir, bende de öyle oldu. Ben süt azaldı hissettiğimde ki sebebi de bebeğimin kıcağımda bana hafif gelmesi idi, emzirme danışmanlığı alarak emzirmeye dönüş yaptım. Emzirmek anne eğer ki emzirebiliyor ise nefis bir şey. Biz de mama desteği aldık hala alıyoruz minik de olsa ama bebek artık o aşamada ki o mamayı sıfırlayamadık o yüzden keşke diyorum hiç başlamasa idim ki ben biberon pek de kullanmadık. Hep eds ile verdim. Meme reddi yaşamadım ayrı konu ama gerçekten emzirme ve bebek söz konusu iken çevrenizde ne kadar insan var ise o kadar fazla fikir var ortalıkta, gezmeye bile çıksanız yoldaki teyzeler amcalar size akıl veriyor.. çok sinir bozucu