Hiç korkma benim kızımında dümdüzdü 4 aylıkken . 6. Ayına kadar uyuyınca yan yatırıp hemen arkasına küçük yastık koyuyordum dönemiyordu dönse bile çok az dönüyordu şuanda yan yatmaya alıştı hep yan uyuyor sırt üstü yatmıyor ve kafası düzeldi :) Gündüz de yüs üstü koyuyordum oyun oynarken yorulunca sırt üstü yapıyordum