Bebeğim asla yatmak istemiyor ne yüzüstü ne sırtüstü yatırınca ağlıyor. Ayakta kalmak istiyor yere basmak istiyor sürekli ben şimdiye kadar bu şekilde susturdum ama zararlı olduğunu öğrenince bıraktım inşallah bi sıkıntı olmamıştır bu durum canımı sıkıyor kontrole gittiğimizde doktora söyleyeceğim ama bebeğimi susturamıyorum gaz problemimiz de var tabi ki damla kullanıyoruz metsil denedik maflor denedik şuan sab simplexe başladık yeni sadece sallanınca susuyor uyuyor oda bazen kâr etmiyor ne yapacağımı şaşırdım artık sakinleştiremiyorum bazen kendimi çok çaresiz hissediyorum 😢