Kızım günde 8 kere emiyor. Ek gıda da çok iyi değiliz bugün mesela sadece 1 muz, biraz dut, kraker yedi.
Dün sadece bir kase çorba içmişti. Hazırlıyorum her şeyi tadımlık yiyor. Gün boyu bol bol emiyor. Normal mi bu. Ek gıdayı nasıl artırmalıyım artırmalı mıyım? Bilemiyorum. Anne sütü faydalı diye emmek istediğinde hiç itiraz etmiyorum. Zaten edersem de durmuyor emme emme diye yakamı bırakmıyor.