Mini-me Kızlar merhaba bebeğim düzeltilmiş doğum tarihiyle 12 ay 25 günlük. Doğduğu tarihe göre de 13 ay 8 günlük. Bir tane bile dişi yok 🙄 Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Normal mi? Telaşlanmaya başladım 🥹
Yamacefeninannesi Mini-me çok normal benim oğlum da sizin bebeğiniz gibi ay önce doğdu sorunuza gelecek olur isen de doğum tarihine göre biz de 13 ayın içinde ilk incimizi çıkardık ve o süreç okadar hızlı işledi ki arka arkaya da hepsi patladı çok normal
aslanveannesi1 Mini-me benım oğlumda 13 ay içerisinde çıkarttı geç çıkan diş sağlam olur endişe etmeyin biri çıkınca ard arda geliyor zaten ☺️
Mini-me Yamacefeninannesi bi tanesi patlayınca diğerleri de hemen peşpeşe geliyor sanırım, inşallah sabırla bekliyorum🫠
Yamacefeninannesi Mini-me bende sizin gibiydik.bir şey mi var acaba neden çıkmıyor diye ilk dışı bir çıktı hepsi arkasından patladı
Mini-me @Yamacefeninannesi @aslanveannesi1 @Sapsikanne @Selimikomom Kıızzzlarr dişimiz çıktı 😂😍😍 haber vereyim dedim🫠😊
Yamacefeninannesi Mini-me yaaa demiştim size hayırlı olsun güzel incimiz sağlıkla zorluk çıkarmadan gelsin bütün hepsi teyagik al bundan sonra muhakak güzel annesii❤️❤️
3goktgmom Mini-me D vitamini kullandın mi cnm bebeğine kullanmaynca geç çıkarmış dişler zamananda cikmazmis
Mini-me 3goktgmom kullanıyordum aslında ama sanırım zamanı varmış, 9 Ağustos itibariyle bir dişimiz var😅
Yamacefeninannesi Mini-me ben gün içinde değil ama baktım huzursuzluğu var ise geceleri rahat uyusun diye ağzına döküyor idim zaten bir kutu bitmiyor bile emin olun birde soğuk meyve parçaları çok rahatlatır şimdi gelir peş peşe 😁😁 çok sevimli oluyor tek diş var iken biz minik canavar derdik oglumaa