KucukPandisko2 bende 75 kilo ile hamile kaldım 86 kiloydum doğum yaptım dığumdan sonraki bir hafta içerisinde 70 lere düşmüştüm emzirme döneminde tekrar aldım hamile oldugum kiloya geldim tekrar hende cok acıkıyordum birde süt olsun diye yiyordum diyet vs yapmıyordum ama artık dur dedim iki hafta oluyor dikkat etmeye çalışıyorum bakalım umarım tüm fazlalıkları veririm