Ruyosbebek Merhaba bebeğime 10 gün önce 4 ay aşısı yaptırdım fakat bir bacağının altında dokununca fark edilir derecede bir şişlik var dışardan gözükmüyor aşıdan oldu geçer dediler halen geçmedi başına gelen var mı
Bebekcercinli23 Ruyosbebek evet benim bebeğimde de oldu canım özel aşı yaptırmıştık beksero o zaman morardı ve şişti çok normal soğuk kompres uygula benim hemşirem öyle demişti zaten aşı kartlarının arkasında da yazıyor endişelenme
Ruyosbebek Sarelianne kolonya koydum ama hiç soğuk uygulamadım yarın ilk işim bu olacak teşekkür ederim