Biz de sab simplex önerisi aldık çevrenizden çokça. 2 gündür kullanıyoruz gaz çıkarmada fayda ediyor bence. 👍🏻 Bide biz günde 2 defa 3 er damla veriyoruz. Eczacı 3 defa kullanabilirsiniz demiş gerekirse 4 hatta. Ama Bi böyle deneyelim çok da yüklenmeyelim dedik