İyi akşamlar canım anneler ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim ilk verdiğim kan testi 183 çıktı 2.si 380 3.sü 550 daha sonra düşüş eğilimine geçti 427 bugünde 268 çıktı kimyasal oldugunu düşünüyorum ama kanamam ağrım yok doktorum alttan mua etti ve kese gördü böyle bişey yaşayan oldu mu?