Kızım 4 aylık kan damlasına başladık, ben burdaki yorumlara bakarak sideferi tercih ettim, doktor sağlık ocağı verir kan damlası kilosu ne kadarsa o kadar ölçek kullan dedi ama ben sağlık ocağının verdiğini kullanmıycam, sideferin üzerindede 10 damla yazıyor ama 4 aylık bebeğim 6 kilo 6 damla mı vermeliyim yoksa 10 damla mı