birkizannesi_ Jsjshsh Erciş’e geliyorsanız eğer maalesef özel hastane kapanalı 2 yıl oldu. Ama devlette iyi doktorlarımız var. Bu arada burayı seveceğinize eminim 🥰 ev buldunuz mu belki komşu oluruz
Jsjshsh birkizannesi_ evet bulduk evimizi tuttuk çoktan herkes güzel diyor zaten bizde seveceğimizi düşünüyoruz siz nerdesiniz ☺️