bebeğim 15 aylık ve meme bağımlısı bir bebek. Bana kalsa 3 yaşına kadar emziririm ama şu an hastalığımın tedavisi için doktorum emzirmeyi kesmem gerektiğini söyledi. Trigeminal nevralji tanısı kondu. Çok şiddetli ağrılarım var. İlaç tedavisi dışında alternatif bir çözüm bulmaya çalışıyorum. Daha çok küçük kıyamıyorum. Yaşayan çare bulan varsa bana bir öneri verebilir mi nolur 😢