Merhabalar 3 haftalık bebeğim var. Emzirdikten sonra 20 dakika civarı dik tutuyorum sonra reflü yatağına yatırıyorum. Yine de bazen bi kaç dakika geçtikten sonra süt ağızına geliyo boğuluyo gibi oluyo biraz nefes alamıyo korkudan kaldırıp sırtına vuruyorum hemen. Ama ya bunu gece ben de uyuduktan sonra yapar farketmezsem boğulursa diye korkuyorum bilgisi olan var mı😢