Kızlar bebeğimde 1 aydır uykuda kaka yaparken zorlanma başlamıştı bi kaç gündür de çığlık çığlığa uyanıp çırpınıyor gaz ve kaka yapana kadar yatırıyorum 10 dk sonra geri aynı şeekilde ağlıyor. Nurse Harveys ve biogaia kullanıyoruz anne sütü alıyor sadece. Ne yapacağımı şaşırdım sadece geceleri oluyor ve asla uyutmuyor. Başlarda yoktu 1 aydır böyle çıldırmak üzereyim. Ne yapabilirim 🥺🥺