anneyeofdenmez Büyük harflerle aynen şöyle yazarım " ARABADA YÜKSEK SESLE MÜZİK DİNLEMEYİN. HAVALI OLMUYORSUNUZ. HELE HELE GECE LÜTFEN YAPMAYIN BUNU SİZİN YÜZÜNÜZDEN CAMLARI KAPATMAK ZORUNDA KALIYORUZ. BU DA BİR NEVİ KUL HAKKI.
Birde şey yazardım sanırım.
“ Kişinin özgürlüğü bir başkasının özgürlüğünün başladığı yerde biter.”