Adenimin Havvanur43 yapmasınlar canım sokakta düğün mü olur vallaha bebekler var işe giden var üst komşumuzun çocuğu otizim sesten çocuk kendini dolaplara kapatmış yazık günah
Biz3kisiyiz_ Adenimin çocuğu olana kadar hiç bir çift bunu anlamayacak ve bu devam edecek maalesef 🤷♀️ not: kına gecemi bende sokakta yapmıştım 😂
Havvanur43 jap işte millet 20 bini oraya vereceğim ne 6 çeyrek fazla yaparım derdinde valla bizim mahallede de her gün ayrı düğün ama işte napsin millet bu pahalilikta zor