Merhaba sevgili anneler oğlum inanması güç olsa da 8 Agustosta 1 yasında oluyor 4,5 aylıkken de sünnet oldu fakat ben 40 mevlüdü yapamadım agır lohusaydım bazı sebepler vs sünnet mevlüdü de o dönem rahatsızlıktan dolayı yine yapamamıştık şimdi mevlüt ve doğum gününü bir yapacağız. Eşimin işi sebebiyle şehir dısındayız dogum gününde gidip geleceğiz her şeyi uzaktan halletmeye çalışıyorum. Bir minnoş kedimiz var ve oglum doğumundan beri her evde kediyle büyüdü kayınvalidem de annem de biz de :) dolayısıyla magnet vs yerine sokaktaki dostlarımız için mama dagıtmayı düşündük stickerını da kendim tasarladım sanal davetiyemizi de ay aman çok uzattım bana bi help arkadaşlar hangi sticker olsun 😅 ve ya bunlar olmasın başka taslak çalış da diyebilirsiniz yorumlara eleştirilere açıgım 🥰
[

