Merfee16 Benim kızımın da sağ sol 61 çıktı açısı doktor sınıra yakın dedi çift bez takıyoruz bu sıcakta çok üzülüyorum bi de ben mi bir şey yaptım diyorum çünkü tummy time filan biraz zorladım mı diye içim içimi yiyor
Nuriye-kandemir Merfee16 60 üstü geçti olarak kabul ediliyor diye biliyorum ben çok araştırdım da internetten
Merfee16 Bize çift bez takın dendi ve bir ay sonra kontrol dendi 4 eylğlde gideceğiz bakalım insan üzülüyor sınırda filan denilince tabii ki çaresi olmayan bir hastalık değil şükür ama yine de kıyamıyor