İşin işinden çıkamayıp delirmeme az kaldı 4. Aya kadar harika gidiyordu. Bu ay sadece 100 gram almış emriyorum sütüm var 7300 kilosu şuan. Doktor mama dedi mamaya karşıda değilim ama almıyor 60cc mama yapıp ağlaya ağlaya zorla veriyorum. Biberon zaten almıyor kaşıkla 60 cc 40dk sürüyor ağzından geri çıkartıyor. Emerken tek göğsü alıyor diğerini almıyor diğerinden de sağdığımda onu vermeye çalışıyorum onuda almıyor çıkartıyor. Sütüm artık fayda mı etmiyor acaba tamam komple kesip mama vericem kilo alsın yeterki nasıl vericem ama aklımı kaybetcem annelik çok zor🥲🥲