Tinimini
sütü sağınla genelde az çıkıyor, hiç canını sıkma, çünkü moral herşey, bebeğin emdikten sonra ağlamıyor ve bezi ıslak oluyorsa doyuyor denektir, ben de senin gibi endişeliydim doktor normal dedi sağınca sütün gelmemesi, mühim olan bebeğin tepkisi☺️