Bebegim kucakta bazen sallayarak bazen de emerek uyuyor . O anki duruma bağlı. Ama gece uykusuna geçtiğinde Max 1 saat deyince 5 dk emip geri dalıyor uykusuna .ve uyanırken de ağlayarak uyanıyor sanırım beni sürekli yanında istiyor yatarken de .ama ben sürekli yanında olamıyorum :( ve neden ağlayarak uyandığını çözemedim daha.5 ay 25 gunluguz . Sizce ağlayarak uyanma sebebi ve gece sık sık emme sürelerin nasıl uzatabilirim .alltan 2 tane disimiz çıktı.atak haftası vs dusuuylrum çünkü yaklaşık 1 aydır böyle .sizce bunların sebebi ne olabilir ?????