Biraz uzun olacak, kusura bakmayın..
Kızlar bebeğim 35+4 geç premature bir bebek. 12 gün küvezde kaldı entübe yani hortumla beslendi biberonla değil. Küvezdeyken hep sağım yaptım ama göğsümün derisi hep kalktı yara oldu küvzden çıkınca mecbur silikon uçla emzirdim 2aylıktı bıraktırdım. 3 ayına kadar emdi öyle böyle. 3aydan sonra ne olduysa kıyametler kopar oldu. Ayakta emzirdim hep gece gündüz. Hem yürüyüp, hem ninni söylüyorum sağa sola salınıyorum aşağı yukarı yaylanıyorım ve bunların hepsini aynı anda yapıyorum halimi siz düşünün. 2au da bu şekilde devam etti zar zor. 5ayına girdiğinden beri göğsüme yatırdığım an kıyametler koptu. Emmedi, saatlerce aç kaldı ama emmedi ( bu arada hep mama+meme ilerlemiştir) sağarak vermeye başladım ama nedense sütüm çok azaldı. Silikon ucu taktım tekrar öyle de olsa emsin yeterki diye ama yine olmadı. Bugün pes ettim. 5 ay 21 günlük kızım. Hep diyordum 6ayına kadar emsin istiyordum ama dayanamıyorum. Psikolojik olarak ciddi anlamda çok yıprandım, sanki beni istemiyor benim kokumu sevmiyor gibi hissediyorum çok zoruma gidiyor. Az önce son kez çıplak denedim olmadı, silikonla denedim olmadı ve pes ediyorum. Mama içerek mutluysa mamasını içsin onu da beni de daha fazla ağlatıp zorlamaya dayanamıyorum.
Bu yüzden çook üzgünüm. Tabii ki mamayla büyüyen bebekte sağlıklıdır, onu büyüten de annedir lafım yanlış anlaşılmasın asla ama doğduğundan beri resmen zorla emzirdim. Pes ettim dedim kendi kendime ama haksızlık mı yapıyorum bilmiyorum vicdanım hiç rahat değil… Sanırım biraz desteğe ihtiyacım var😔