Oğlumu doktorunun demesi uzerine 3.ayinda kızımı yine doktorunun demesi üzerine 3.5 aylıkken başladım iki çocuğumda 2 aylıktan itibaren yattığı yerden kendilerini yarım şekilde kaldırıyor ve kalkmak için çabalıyorlardi doktorları da dediğim zamanlarda artık kucakta 5 maksimum 10 dk şeklinde 2 3 kereyi geçmemek şartıyla oturtalim dediler.oglumu 4.5 aylıkken tam anlamıyla destekli oturtmaya başladım zaten 6.ayda da kendisi artık düşmeden oturabiliyordu kızım biraz daha geç oldu 5 aylık gibi destekli oturttum ama desteksiz devrilmeden oturması 8-9 ayı buldu