Merhaba kızlar,
Kızım 16 aylık, birkaç aydır birkaç mecburi sebebimiz olduğu için (bunlardan bahsedip konuyu dağıtmayayım) emzirmeyi sonlandırma fikrim vardı, son haftalarda artık sen büyüdüğün için memelerde sütler azaldı, bitiyor, sütler küçük bebeklere gidiyor, biz memelere baybay dicez, sütü bardaktan içicez vs diye telkinler veriyordum her fırsatta, o da el sallıyordu her seferinde, icraata geçmek bugüne kısmetmiş başladık, memeye aşırı düşkün bir bebek, bugün sabah 8 gibi uyandığından beri hiç meme vermedim, kahvaltı yapmıştık, peşine meme istedi, ben de memeler uf oldu annecim dedim, bant yapıştırdım ucuna, gösterdim, hiçbir şey sürmeden / yapıştırmadan sonlandırmak istiyordum, azaltmayı defalarca denedim ama bu kızıma uygun bir yöntem olmadı maalesef, o yüzden kesin kararlı olup birden kesme metodunu kullanıyorum. Öğlen uyku saatine kadar her şey iyi gitti, her istediğinde açtım gösterdim ufff dedi kapattık. Emerek uykuya dalmaya alışık olduğu için öğlen uykusunda aşırı zorlandık, 2 saatten fazla çeşitli yöntemlerle uyutmayı denedim, olmayınca dışarı çıkardım bebek arabasında gezerken uyudu, eve geldim yatırdım, toplamda 1 saat civarı uyumuştur. Dolayısıyla akşam erkenden uykusu geldi ama yine dalamama sorunu vardı, bu arada göğüslerim baya şişti ve rahatsız etmeye başladığı için rahatlayacak kadar sağdım, 50 ml kadar çıktı onu biberonla içirdim, çok mutlu olarak içti🥹 gece uykusu için de babası evdeki salıncağında sallayarak uyuttu, çok uykusu olduğu için fazla direnemeden uyudu.
Biraz uzun anlattım galiba kusura bakmayın, sorum bu yollardan geçmiş olanlara. Özellikle memeye çok düşkün bebeği olanlardan tavsiye bekliyorum, yaptıklarımda bir sıkıntı var mı sizce? Bana önerileriniz neler? Özellikle bu geceden çok korkuyorum, gecede minimum 2 kere uyanıp meme emerdi, bugüne kadarki alışkanlığı böyleydi. Umarım kolay atlatırız, bana şans dileyin.