Merhaba güzel annelerim ,
Bebişim 25 günlük sütüm az geldiği için mama da kullanıyoruz ama mama konusunda bir türlü dikiş tutturamadık . İlk hastanede evolvia kullandık 1 kutu bitti kusma durumu oldu ama yeni doğan sorunsalı mıydı bilmiyorum . Doktora danıştık sma bebelac gold ve aptamil önerdi , bebelac aldık biz ama o da suda çözünmüyor ve kötü kokuyordu diye hipp1 bio comf . Aldım fakat bu da Sanki çok sulu ve gaz yapıyor gibi . Yine dayanamayıp nurse harweys gaz giderici aldım ama bebişim çok huzursuz uyku problemleri var . Ne yapmalıyız fikir verin lütfen 🥺