Benim oğlumda da vardı 3 ay falan geçmedi doktorumuz da aile büyüklerde zeytinyağı sür geçer demişlerdi yaptım birşey değişmedi eşimin halası zeytinyağıyla içme sodasını karıştır sür dedi mamasını yedirirken sürdüm 20 dk falan durdu sonra banyo yapıp sık tarakla taradım ilk seferde baya azaldı 2. Yaptığımda tamamen geçti tavsiye ederim