Yalnizanne_06 Bi kac gün önce erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı kan verdim betahcg 5.98 çıktı hastaligima 4 gün var sizce hamilemiyim böyle durumda olan arkadaşlar varmi
Hndealnathn Şuan için gebelik var görünüyor 2 günde 1 aynı yerde aynı saatte kan vermeye özen gösterin artışı gozlemleyin. İllaki 2 katı olmasına gerek yok %60 bir artış olması bile yeterli