Kızlar işe başlayalı 2 ay oldu. Bebepim hem bineron hemde ben işten gelince memeyi emiyordu. Son 2 haftadır memeyi asla almıyor. Kafasını çekiyor ve itiyor dudağını bile değdirmiyor. Çok üzülüyorum çok zoruma gidiyor. Deli gibi aç ama beni değil biberonu içiyor. Biberona alıştığı için mi acaba. Yoksa 4 diş birden çıkarıyor ondan mı 😣 ama mayıştırıp uykuya dalacağı sıra emziriyorum memeyi emiyor. Napcam bilmiyorm beni tamamen bırakır mı 😣😣 yarım gün çalışıyorum süt iznindeyim