Kızlar benim kızım 3 aylık uyutup beşiğine bırakıyorum her defasında değil ama günde 1 2 defa uykusundan baya ağlayarak uyanıyor yastığının altında duası filan da var neden olur ki bu yalnız olduğunu mu anlıyor acaba ben ev işi yaparken filan uyanıp beni göremeyince 😔 hemen kucağıma alıp sakinleştiriyorum..